• wt.. gru 6th, 2022

PortalBiznesu.info.pl

Poruszamy tematykę biznesową ale nie tylko

Przedstawicielstwo financial times w polsce

ByRedakcja

maj 22, 2022

Agencje reklamy mogą obecnie prowadzić bardzo skuteczne kampanie reklamowe w mediach zagranicznych.

Współpraca z takimi Gigantami jak CNN czy też Financial Times to możliwość na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie. Możemy wybrać reklamę tradycyjną w gazetach, telewizji lub też wykupić boksy reklamowe w wydaniach internetowych. Reklama tego typu może być odpowiednio targetowana, nasze materiały reklamowe mogą znaleźć się przykładowo przy artykułach dotyczących inwestycji, turystyki. Często polskie jednostki samorządowe reklamują zalety turystyczne naszego kraju oraz chcą przyciągać inwestorów.

Przedstawicielstwo financial times w polsce

Reklama w najlepszych mediach zagranicznych – financial times

W przypadku jeżeli poszukujemy partnerów biznesowych, prowadzimy specjalistyczne usługi dobrym pomysłem może być reklama w The Economist, jest to tygodnik wydawany w Wielkiej Brytanii od 1843 roku. Nakład  tygodnika to około 1000000 egzemplarzy na terenie całego świata, możemy dzięki temu docierać do kadry kierowniczej, kadry zarządzającej, dodatkowo możliwe jest wykupienie także reklamy na portalu economist.com. Możliwa jest także reklama na rynkach amerykańskim, japońskim, izraelskim, często filmy polskie poszukują także możliwości reklamy w Niemczech czy też we Francji. W tym przypadku można rozpocząć współpracę z RTL AdConnect, jest to broker reklamy należący do RTL Group, który pozwala na reklamę w ponad 100 kanałach telewizyjnych, czy też różnych platformach cyfrowych. Grupa działa na terenie Niemiec, Francji, Belgii czy też Włoch.

Agencja reklamowa mogą współpracować także z grupami medialnymi z Bliskiego Wschodu, prowadzić skuteczne kampanie w wielu krajach, mogą być to kampanię telewizyjne, kinowe, radiowe, reklama zewnętrzna oraz internetowa. Obecnie nowe technologie dają nam wiele możliwości jeżeli chodzi o reklamę w mediach społecznościowych, reklamy w wyszukiwarkach internetowych. W ten sposób możemy docierać do określonych grup odbiorców, optymalizować koszty.

Skuteczna przedstawicielstwo financial times w polsce to docieranie do grupy osób zainteresowanych naszą usługą czy też produktem. Mogą być to gazety codzienne, lub też specjalistyczne tygodniki, które będą dotyczyły przykładowo finansów, turystyki. Wiele polskich miast inwestuje w reklamę zagraniczną, chcąc przyciągać turystów z całego świata, często także miasta oraz gminy poszukują inwestorów zagranicznych wykorzystując media takie jak telewizja czy też prasa zagraniczna.