• wt.. gru 7th, 2021

PortalBiznesu.info.pl

Poruszamy tematykę biznesową ale nie tylko

Nowe pomysły na wykorzystanie marketingu mobilnego w Twojej firmie

ByRedakcja

lut 1, 2020

Jeśli jesteś zupełnie nowy w świecie marketingu mobilnego, prawdopodobnie myślisz, że kilka wskazówek na temat marketingu mobilnego może ci bardzo pomóc, abyś mógł rozpocząć własną karierę w tej dziedzinie.

Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć działania związane z marketingiem mobilnym.Użyj dedykowanego krótkiego kodu. Mogą być drogie, ale zapewniają, że Twoja marka pozostanie nienaruszona. Unikaj wspólnych krótkich kodów, jeśli jesteś większą firmą. Nie tylko dlatego, że chcesz, aby ludzie rozpoznawali Twój własny kod, ale mogą wystąpić pewne konsekwencje prawne, jeśli inna firma korzystająca z tego samego kodu nadużyje systemu.Oferuj specjalne rabaty lub wartość dla klientów marketingu mobilnego. Ponieważ mobilni obserwatorzy zwykle wymagają od klientów, aby zdecydowali się na otrzymywanie informacji, warto się zarejestrować. Oferując większe rabaty lub lepsze oferty niż te dostępne za pośrednictwem witryny internetowej lub marketingu drukowanego, możesz zwiększyć liczbę klientów zarejestrowanych w Twoim programie mobilnym.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail. Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert. To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Budując mobilną kampanię marketingową, musisz przede wszystkim upewnić się, że znasz swój rynek. Jeśli nie możesz zidentyfikować i prawidłowo zaspokoić swojego docelowego rynku, Twoja kampania ostatecznie upadnie i nic nie będzie w stanie jej uratować. Zidentyfikuj swój rynek i dobrze go poznaj.Możesz zyskać przewagę, obserwując, co robią Twoi konkurenci. Blog wykończeniowy - Jak wykończyć dom lub mieszkanie? Pomożemy!

Kluczem do sukcesu jest przyciągnięcie wzroku lepiej niż inni.Poinformuj odbiorców, jak często będą wysyłane wiadomości.

Daj im opcje, jeśli nie chcą wiadomości tak często, jak chcesz im wysyłać. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to stać się szkodnikiem, który codziennie wysyła wiadomości, gdy Twoi odbiorcy poinformują Cię, że woleliby cotygodniowe wiadomości. Mogą w tym pomóc oczekiwania dotyczące częstotliwości.Jeśli zamierzasz włączyć SMS-y do swojej mobilnej kampanii marketingowej, zapewnij odwiedzającym możliwość wyrażenia zgody i bądź z góry informowany o tym, ile SMS-ów mogą spodziewać się każdego miesiąca. SMS, jeśli jest używany niewłaściwie, może naprawdę przynieść odwrotny skutek ze względu na nieodłączne powiązania z systemami powiadamiania urządzeń mobilnych. Wiadomości tekstowe mogą być bardzo denerwujące lub nachalne, jeśli są wykonywane za dużo. Ogranicz teksty, które wyślesz. Podaj uczciwy harmonogram i pamiętaj o funkcji opt-in. Wysyłaj tylko do tych, którzy akceptują Twoje wiadomości. To świetny sposób na budowanie lojalności wobec marki.Jeśli korzystasz z poczty e-mail w ramach strategii mobilnej, rozważ użycie strategii tekstowej zamiast HTML. Jeśli nie zoptymalizowałeś kreacji HTML pod kątem urządzenia mobilnego, sam e-mail może być niezwykle trudny do odczytania w środowisku mobilnym. Wiadomość tekstowa jest idealna dla użytkowników mobilnych, ponieważ będzie wyglądać dokładnie tak samo we wszystkich klientach poczty e-mail i jest łatwa do odczytania na małych ekranach.Jeśli możesz, zwróć się do odbiorcy wiadomości po imieniu. Ludzie będą bardziej skłonni zwracać uwagę na wiadomość, jeśli jest ona skierowana bezpośrednio do nich. Zwracaj się do nich w energiczny sposób, aby przyciągnąć ich uwagę i zachęcić ich do dowiedzenia się więcej o Twojej kampanii.Jak widać z powyższej listy wskazówek, marketing mobilny może być bardzo przydatny w uzyskiwaniu produktów i usług, ekspozycji, której potrzebują i na którą zasługują. Po zastosowaniu się do tych wskazówek nie będziesz już nowy w marketingu mobilnym, a wkrótce zostaniesz ekspertem od marketingu mobilnego.