• pt.. kwi 26th, 2024

Podstawy marketingu mobilnego

ByRedakcja

maj 5, 2020

Czy marketing mobilny może być kolejną wielką przewagą w promocji Twojej firmy? Możesz znaleźć świetny zestaw umiejętności i strategii, które możesz wykorzystać w swoich działaniach w zakresie marketingu mobilnego, ale najpierw chcesz się zatrzymać i zwrócić uwagę na te wspaniałe kroki, które zapewnią Ci sukces w praktyce.Upewnij się, że Twoje reklamy mobilne są kompatybilne ze wszystkimi platformami, urządzeniami komórkowymi i nie tylko.

Twoja firma musi być dostępna dla jak największej liczby użytkowników mobilnych. Zapewniając kompatybilność na wszystkich platformach, maksymalizujesz swoją ekspozycję i zdolność swojej firmy do dotarcia do większej liczby klientów za pośrednictwem urządzeń, z których korzystają najczęściej.Zawsze staraj się, aby wiadomości mobilne były zwięzłe. Ludzie w ruchu potrzebują wiadomości, które szybko i zdecydowanie przejdą do rzeczy. Telefony komórkowe mają również stosunkowo małe ekrany, dlatego ważne jest, aby dostosować wiadomości tak, aby odzwierciedlały ten ograniczający czynnik. Postępując zgodnie z tą wskazówką, będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby osób z bardziej efektywnym przekazem.Twoja naturalna skłonność może polegać na wysyłaniu niechcianych wiadomości za pomocą nowej mobilnej kampanii marketingowej, ale spamowanie ludzi nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem w żadnej kampanii. Jest to ogromna przeszkoda i może pozostawić trwały ślad na Twojej reputacji i spowodować utratę stałych klientów.Jako marketer mobilny masz do dyspozycji wiele narzędzi, więc upewnij się, że zawsze chcesz z nich korzystać. Dzisiejsze nowoczesne urządzenia mobilne nie tylko mogą dzwonić i wysyłać SMS-y, ale także odtwarzać i nagrywać filmy. Oznacza to, że istnieje wiele sposobów interakcji z klientami.Granie o status swoich klientów to wielka sprawa i pewny sposób na ulepszenie kampanii marketingu mobilnego. Ludzie czekają w kolejce całymi dniami, aby kupić wysokiej klasy telefon, po części z tego samego powodu, dla którego ludzie noszą złoty zegarek: to symbol statusu. Oferowanie zachęt poprawiających status to świetny sposób na utrzymanie klientów w ryzach.Wiesz już, że powinieneś wchodzić w interakcje z klientami za pośrednictwem marketingu mobilnego, ale możesz też poprosić klientów o interakcję z Tobą. Podstawy marketingu mobilnego

Wysyłasz im filmy i wiadomości; może powinieneś zapytać, czy mają coś, co chcą wysłać.

Zwłaszcza jeśli masz blog powiązany z Twoją firmą, umieszczanie tam filmów użytkowników może zwiększyć Twój profil.Od razu zidentyfikuj, czym jest Twoja marka i kim jesteś. Ludzie zwykle pamiętają pierwszą i ostatnią rzecz, którą słyszą. Będziesz chciał, aby Twoja marka była pierwsza, a produkt na końcu. Trzymaj środek krótki i bezpośrednio na temat, ponieważ ludzie nie będą spędzać dużo czasu na oglądaniu reklamy.Kody QR to najnowszy trend w marketingu mobilnym. Chcesz umieścić kod kreskowy na swoim produkcie, a klient może go następnie zeskanować swoim smartfonem. Po zeskanowaniu kodu kreskowego możesz skonfigurować go tak, aby połączyć go z kuponem lub filmem, naprawdę cokolwiek chcesz, co przyniesie większe zainteresowanie Twoim produktem.Najlepszy jest krótki, dedykowany kod. Chociaż może to kosztować trochę więcej, jest ważne dla ochrony Twojej marki. Daje również pewną ochronę prawną.Twoja główna strona internetowa bezwzględnie musi zawierać link wskazujący na wszelkie informacje biznesowe, które utrzymujesz w sieciach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Wielu klientów w dzisiejszych czasach nie zadaje sobie trudu, aby szukać głównej witryny firmy, ale raczej szuka ich stron w mediach społecznościowych.Jeśli boisz się podjęcia marketingu mobilnego, ponieważ jest nowy, nie musisz się martwić. Są miliony ludzi takich jak Ty, którzy odkryli, że marketing mobilny jest całkiem skuteczny dzięki odpowiednim strategiom. Poświęć trochę czasu na przeczytanie tych wskazówek i daj sobie przewagę.