• pt.. lip 1st, 2022

PortalBiznesu.info.pl

Poruszamy tematykę biznesową ale nie tylko

Jak wysyłać wiadomości e-mail marketingowe, które mają znaczenie?

ByRedakcja

kw. 5, 2019

Internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu i e-mail marketingu w jednej z tych ekscytujących nowych innowacji.

E-mail marketing może być jednym z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów i oferowania im specjalnych ofert i informacji. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule mogą pomóc w wykorzystaniu marketingu e-mailowego, aby tchnąć nowe życie w Twoją firmę.Zachowaj swoją kopię marketingową na osobistym, przyjaznym poziomie. Podobnie jak w przypadku każdego innego marketingu, ci, którzy je kupią, kupią od Ciebie więcej, jeśli poczują, że Cię znają. Przykładem tego jest podanie powodów, dla których zarejestrowali się, aby otrzymywać wiadomości e-mail, jeśli znasz te informacje.Upewnij się, że Twoi odbiorcy są odpowiednio ukierunkowani. Zastanów się, jak zachęcić ich do przyłączenia się do znajomych. Dołącz do swojej wiadomości e-mail zgodę. Nigdy nie wiadomo, kto może przekazać go znajomym, którzy są zainteresowani takimi samymi produktami. To świetna metoda na organiczny rozwój bazy.Przetestuj odmiany swojego wiersza tematu za pomocą testów A/B. Wysyłaj połowę wiadomości z jednym tematem, a połowę z drugim. Dzięki temu możesz określić, które wiersze tematu prowadzą do otwarcia wiadomości e-mail przez subskrybentów, a które są usuwane bez namysłu.Gdy masz swoich klientów, podaj swój adres e-mail podczas procesu rejestracji. Upewnij się, że masz widoczne wyraźne zastrzeżenie, że będziesz podejmować kampanie e-mail marketingowe. Postaraj się dać konsumentowi wskazówkę, jak często zamierzasz korzystać z jego adresów, aby nie był nieświadomy.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Jak wysyłać wiadomości e-mail marketingowe, które mają znaczenie?

Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny.

Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania. Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości. Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Postaraj się, aby klienci mogli jak najłatwiej wypisać się z Twoich e-maili. Nie czyniąc tego prostym, poczują, że jesteś zbyt nachalny i możesz zostać wyłączony z Twojego produktu lub firmy. Daj im możliwość rezygnacji z niektórych lub wszystkich e-maili.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników. Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę. Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale częściej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się rykoszetem.Automatycznie anuluj subskrypcję klientów, którzy nie odpowiadają na Twoje materiały marketingowe po określonej liczbie e-maili. Jeśli Twoi klienci nie odpowiadają już na Twoje e-maile, najprawdopodobniej stracili zainteresowanie Twoim biuletynem, ale nie są jeszcze wystarczająco zirytowani, by zrezygnować z subskrypcji. Rezygnując z ich subskrypcji, unikasz generowania złych uczuć, które mogłyby zaszkodzić Twojej firmie.Udowodniono, że Internet przyniósł wiele rewolucyjnych zmian w świecie biznesu. E-mail marketing stał się jednym z najłatwiejszych i najbardziej skutecznych sposobów docierania do klientów i oferowania im ofert i aktualizacji. Skorzystaj z porad i wskazówek z powyższego artykułu, aby upewnić się, że Twoje e-maile zapewniają Tobie i Twoim klientom to, czego chcą.