Zakupy – dla wielu osób to przyjemność, jednak są też ludzie, nie do końca dobrze czujący się w dużych sklepach.
Niektórzy na przykład nie mają czasu na załatwianie długo trwających sprawunków, lub, co jest częste: dzieli ich duża odległość od miejsca, w którym dostępny jest potrzebny produkt. Dziś zakupy można zrobić bez wychodzenia z domu: przez Internet, z dostawą prosto pod drzwi.
W dzisiejszym artykule zostanie poruszony temat związany z modułem Menadżer Allegro i z e-sprzedażą na najbardziej znanym portalu aukcyjnym.
Z Allegro życie staje się proste!
Allegro to portal sprzedażowy istniejący w sieci już od ponad 20 lat. Za jego pośrednictwem zaopatrzyć się można w różne rzeczy: wyposażenie domu, ogrodu, łazienki, ubrania dla dorosłych i dla dzieci, w zabawki, artykuły przemysłowe, AGD, RTV itd . Wszystko jest pogrupowane, przypisane do odpowiednich kategorii, co daje przejrzysty obraz. Można także skorzystać z narzędzia produktyzacji: przedstawiane są te same produkty od różnych sprzedawców.
W czym może pomóc Manager Allegro?
- w usprawnieniu sprzedaży (ułatwia kontakt z klientami i z firmami przewozowymi, kurierami)
- w ułatwieniu pracy (między innymi dzięki automatyzacji czy wznawianiu aukcji)
- w kontroli (wszystko znajduje się w jednym miejscu, łatwiej przekazać informacje o potrzebie wprowadzenia zmian, sprawdzić, czy w danej przesyłce znajdują się odpowiednie, zamówione produkty)
Menedżer Allegro to “cichy pomocnik” w pracy – zobacz: https://www.erpbox.pl/poradnik-dla-przedsiebiorcow-na-allegro-menadzer-aukcji-w-erpbox-i-jego-mozliwosci/. Udziela wsparcia w innych czynnościach związanych z realizacją zamówienia: jego przygotowaniu, pakowaniu, dostawie, kontaktami z dostawcami (na rynku istnieje wiele firm kurierskich, a także paczkomaty czy przesyłki pocztowe).
Czy warto zdecydować się na synchronizację ErpBox+Allegro?
ErpBox+Allegro to gwarancja obsługi klienta na odpowiednim – wysokim – poziomie. Platforma umożliwia automatyzację różnych procesów, co za tym idzie – generuje zyski czasowe i pieniężne. Dodatkowo – korzystanie z niej jest proste oraz przejrzyste. Aby wykorzystać funkcje proponowane przez platformę należy założyć bezpłatne konto oraz skorzystać z dni próbnych, podczas których możliwe jest przeprowadzenie odpowiednich testów. One z pewnością pomogą podjąć decyzję o synchronizacji biznesu z ErpBox.